För att leverera optimala kundresor och magiska upplevelser behöver vi människor som ger allt för kunden varje dag, oavsett förhållanden och väder. Vi på Inselo skapar förutsättningar och hejar på dessa fantastiska människor, våra kundresehjältar.
Den vänliga rösten från kundcentret som hjälper dig
Installatören som går genom snöstormen för att du ska få hjälp.
Den osynlige produktionsmedarbetaren som packar och distribuerar dina varor.
Vi tar utgångspunkt i vår mission "Vi jagar optimala kundresor som skapar en bättre vardag för alla" i allt vi gör. Det viktigaste fundamentet för att skapa optimala kundresor och en bättre vardag är samarbete och att dela kunskap mellan de olika aktörerna som medverkar i kundresan. Vi sitter alla på olika kunskap och perspektiv och sätter vi ihop dessa delar på rätt sätt lyckas vi optimera kundresorna och skapa en enklare vardag för alla involverade. "Alla" i vår mission är våra kollegor, våra partners, uppdragsgivare och våra gemensamma kunder. Allt det vi tillsammans gör ska bidra positivit till hållbar utveckling i samhället. I vårt hållbarhetsarbete tar vi utgångspunkt i FNs hållbarhetsmål. Vi valt att fokusera extra på följande mål: Create Decent Work and Economic Growth Influence Responsible Consumption and Production Build Partnerships for the Goals
Vår värdekod MAGI består av fyra värdeord som vi lever efter för att skapa magiska ögonblick och göra kundresorna lite bättre varje dag. Värdekoden är vår kompass i jakten på förbättring. Alla anställningar och beslut tas baserat på vår värdekod. Det är efterlevnaden av den som skapar beteenden som i sin tur leder till magiska ögonblick och optimala kundresor.
Med utgångspunkt i vår mission strävar vi alltid efter att hitta nya sätt att optimalisera kundresan. vi har därför utvecklat vår egen enkla metodik för kontinuerlig förbättring, Inselo Learning Loop, som bestär av tre steg. Jaga, Anpassa och Mäta. Vi involverar uppdragsgivare, partners och kunder i jakten på förbättringar. Vi analyserar oss fram till rotorsaken genom att vi ställer oss frågan, "varför". Baserat på frågan "varför" skapar vi en plan och anpassar kundresen på bästa sätt. Vi mäter om åtgärderna har gett önskad effekt och firar alltid våra framgångar tillsammans.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque sit nibh arcu, maecenas sit volutpat ut. Tempor pretium nibh nisi, velit. Mi, porta aliquet congue a duis tellus turpis.
Vi rekryterar lokala talanger som delar våra värderingar och som är villiga att ge allt i jakten på optimala kundresor.
Webbaserade kurser och utbildning med examen The Inselo Way: Värderingar, learning loop, kundresa, kommunikation och produktspecifik utbildning.
Nu kastas du ut i djupt vatten där du utför de första uppdragen. Under denna prövotid följer vi upp hur det går och hjälper till med coachning. Efter piloten tas beslut om Go/No GO.
Nu är du examinerad men har fortsatt en bit kvar innan du står på egna ben. I denna fas får du coachning, uppdatering genom academy, delta i webinarier och tillgång till Inselo community.
Du skapar magiska ögonblick i kundresan och är den bästa ambassadören för våra uppdragsgivare.
Inselo är din partner som brinner för de optimala kundresorna. Vi levererar lösningar inom logistik, installation och kundservice, både för stora och små företag i hela Skandinavien.