Se övergripande status eller se detaljer ner på ärendenivå. GDPR-säkrat och på lokalt språk! Kundportalen använder Auth0 för säker inloggning, och kan också integreras mot Uppdragsgivarens active directory
Inselos kundportal ger dig tillgång till all information om enskilda uppdrag så att du snabbt kan skapa dig en bild över leveransen ner på detaljnivå. Du kan se vad som hänt tidigare i kundresan samt vad nuvarande status är. ✔️ Se när vi ringt, när ärendet bokats och utförts ✔️ Se leveranstid, kundnöjdhet och viktiga noteringar ✔️ Se bilder på installationen och signerad arbetsorder
Vi strävar efter att skapa automatiserade processer med hjälp av integrationer i första hand, men för att snabbt komma igång och beställa uppdrag från Inselo är kundportalen en bra start. ✔️ Beställ ett uppdrag snabbt och utan krångel ✔️ Bifoga bilder för att skapa optimala förutsättningar ✔️ Full spårning och säkerhet enligt GDPR och PUL
Vi vill att du ska spara tid genom att minska onödig administration. Vi samlar därför fakturaunderlag i kundportalen så att du får en bra översikt och arkiv samt att vi unviker att använda e-post. ✔️ Samla dina fakturunderlag för bättre ordning ✔️ Säkrare och smdigare än att skicka via e-post ✔️ Ladda enkelt ner underlagen i Excel-format
I kundportalen får du tillgång till ett antal vyer som ger dig insikter om hur leveransen går. ✔️ Översikt med filtrering på olika statusar och projekt ✔️ Öppna ensilda uppdrag för mer detaljer ✔️ Ger dig total kontroll över leveransen
Inselo är din partner som brinner för de optimala kundresorna. Vi levererar lösningar inom logistik, installation och kundservice, både för stora och små företag i hela Skandinavien.